Szolgáltatásaink
Könyvelés:
Számunkra a könyvelés nem csak a számviteli- és adó jogszabályok által kötelezően megkövetelt adatok feldolgozását jelenti, hanem olyan információ előállítását, amely érthető és felhasználható a tulajdonosok illetve a vállalkozás vezetői számára. Támogatva ezáltal is a vezetői-, tulajdonosi döntéshozatalt.
A teljes körű könyvelés számunkra a következőket jelenti:
- Teljes körű kettős könyvvitel vezetését;
- Adóbevallások elkészítését és beadását;
- Év végi és eseti jelleggel mérleg- és eredménykimutatás, kiegészítő melléklet készítését;
- Kimenő-, bejövő számlák könyvelése, bank-, pénztárbizonylatok (bevételi, kiadási) könyvelése, bérszámfejtés tételeinek könyvelése, vegyes könyvelés;
- Analitikus könyvelés – nyilvántartások vezetése (pl. áfa, tárgyi eszköz, önellenőrzés);
- Adatszolgáltatást és segítségnyújtást a KSH-hoz benyújtandó adatlapokhoz
- A hatóságok felé bejelentkezések, módosítások kitöltése, továbbítása;
- Kapcsolattartás a könyvvizsgálóval, ügyvéddel;
- A vállalkozás tevékenységéhez kapcsolódó összes adóbevallás elkészítése;
- Késedelmi kamat kiszámítását – szükség esetén;
Mi vállaljuk, hogy
- a lehető legnagyobb odafigyeléssel, gondossággal végezzük munkánkat;
- a könyvelési anyag átvételekor, amennyiben igényli, átbeszéljük a megelőző időszak történéseit;
- időben tájékoztatjuk az aktuális teendőkről, változásról, döntést igénylő kérdésekről írásban e-mailben, telefonon;
- a legjobb tudásunk szerint járunk el, hogy a jogszabályok által biztosított lehetőségeket cége ki tudja használni;
- bármilyen kérdése, kérése merül fel, nyitottak vagyunk a konzultációra, egyeztetésre, együtt gondolkodásra;
Amit Öntől kérünk:
Ahhoz, hogy hatékonyan, naprakészen tudjuk segíteni a döntés hozatalban kérjük, hogy:
- időben, hiánytalanul kapjuk meg a könyvelési anyagát, bérszámfejtéshez szükséges adatokat;
- ha elfoglaltsága miatt nem tudja eljuttatni az anyagot, akkor előzetesen egyeztetve mi elmegyünk érte, ezzel is segítve Önt;
- határidőre történő díjfizetést;
E-könyvelés
Az Ön által elektronikus úton elküldött bizonylatok könyvelése irodánkban.
Ön beszkenneli a bizonylatait és interneten keresztül eljuttatja hozzánk.
Előnye:
- az eredeti bizonylatai mindvégig Önnél maradnak;
- időtakarékos;
- a könyvelés papírfelhasználás nélkül, a képi másolatok alapján történik;
Hogyan történik:
- Ön folyamatosan gyűjti a bizonylatokat, amit a következő hónap 5-ig beszkennelve elküld e-mailben, és a többi már a mi dolgunk.
Helyszíni könyvelés
Igény szerint az Ön irodájában végezzük a könyvviteli szolgáltatásunkat.
- Előnye, hogy a bizonylatok mindvégig az Ön székhelyén, telephelyén maradnak;
- Folyamatos, személyes jelenlét a hét bizonyos napjain igény szerint;
- Esetleges felmerülő kérdéseit közvetlenül megválaszoljuk;
Adótanácsadás, adóoptimalizálás:
Számunkra fontos, hogy Ön a lehető leg kevesebb adót fizesse, illetve csak annyit, amennyit feltétlenül szükséges. A gazdasági élet számtalan olyan esetet produkál, amikor egy korrekt döntés meghozatala elképzelhetetlen az eset teljes körű feltérképezése nélkül. Ezek az esetek általában eltérnek a minden napos megszokott dolgoktól, így különös odafigyelésre, körültekintésre van szükség, hogy jó döntést hozhassunk.
Ilyen esetek lehetnek a teljesség igénye nélkül:
- ingatlan vásárlás;
- cég, üzletrész vásárlás, eladás;
- hitel felvétel, beruházás;
- cafeteria elemek, bér stb.;
- cég alapítás;
Természetesen a meglévő szabályok állandó változása is folyamatosan arra kényszerít bennünket, hogy időről időre újra értékeljük korábbi döntéseinket, amely szintén rengeteg megtakarítási lehetőséget jelent a már működő vállalkozások számára.
Ezen tevékenységünk során,
- alakuló cégeknek alakulás előtti adótanácsadást nyújtunk, többek között, hogy milyen cégformát válasszon, áfa köri státusza milyen legyen, cégben munkát végzők milyen formában tehetik ezt meg.
- amennyiben szükség van rá, akkor előző időszak ellenőrzését, szükség esetén a hibák javítása, önellenőrzése, újra könyvelés;
- konzultáció az esetlegesen felmerülő adóügyekben;
- törvényi változás lehetőségeinek kihasználását, adóoptimalizálást;
- hatóságok előtti képviseletet;
Bérszámfejtés, járulékok:
- biztosítottak (fő- és mellékfoglalkozású tagok, munkaviszonyban foglalkoztatottak), egyszerűsített munkavállalók bejelentése;
- munkabérek, egyéb kifizetések számfejtése a megrendelő által kiállított bizonylatok (munkaszerződés, létszámjelentés, szabadságengedély stb.) alapján;
- tagi jövedelmek, osztalék-kifizetések számfejtése;
- béren kívüli juttatások számfejtése (az ügyfél által megadott adatok alapján);
- bérjegyzék elkészítése;
- szabadságok megállapítása, nyilvántartása;
- nyilvántartási lapok folyamatos vezetése;
- a havi adó-és járulékfizetési kötelezettségek összegének és határidejének írásbeli kiközlése;
- a dolgozók kiléptetésével kapcsolatos igazolások kiadása, NAV felé történő bejelentése;
- MEP felé foglalkoztatói igazolások megküldése (táppénz, gyermekápolási táppénz, baleseti táppénz, TGYS, GYED igényléshez);
- elektronikus járulékbevallás és adatszolgáltatás;
- teljes körű elektronikus ügyintézés;
Hatósági ellenőrzésekben való közreműködés illetve képviselet